Verzending
Momenteel verkopen we alleen online binnen Benelux. We bieden GRATIS levering op alle bestellingen boven de 30 EUR. Voor bestellingen onder de 30 EUR geldt een verzend- en verwerkingskosten van 5 EUR bij het afrekenen. Levering duurt meestal 1-2 werkdagen vanaf het moment dat je bestelling is bevestigd. Je ontvangt een verzendbevestiging van DPD/GSL.
Retour- en Terugbetalingsbeleid
Van gedachten veranderd? Geen probleem:
Retourneer je artikel binnen 30 dagen om een volledige terugbetaling te ontvangen. Je terugbetaling wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst van je geretourneerde artikel verwerkt.
Om je artikel te retourneren:
ZAZU accepteert retouren voor producten die in Nederland zijn gekocht binnen 30 dagen na de aankoopdatum. Verzendkosten worden niet gedekt door ZAZU; de kosten van retourzending zijn voor rekening van de klant.
Een retourzending moet vooraf worden geautoriseerd via ons klantenservice team, die je per e-mail of het onderstaande contactformulier kunt bereiken.
We raden aan om via een traceerbare service te verzenden, aangezien we alleen een terugbetaling kunnen verwerken wanneer de goederen zijn ontvangen. We kunnen een bewijs van levering vragen als een retourzending niet kan worden gelokaliseerd of niet is ontvangen door ons team.
Alle geretourneerde producten moeten in de originele verpakking, nieuw en ongebruikt, met alle labels op hun plaats zijn.
Helaas wordt elk artikel dat zonder toestemming wordt geretourneerd, geweigerd of teruggestuurd naar de afzender (op kosten van de afzender). Het is jouw verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat producten veilig en beveiligd bij ZAZU aankomen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor artikelen die verloren gaan of beschadigd raken tijdens het transport.
Ongebruikt
Elk product moet ongebruikt zijn. Vanwege hygiëne- en veiligheidsredenen kunnen producten die zijn gebruikt of die niet in hun originele verpakking zitten, niet worden geretourneerd voor omruiling of terugbetaling.
Wij zijn gepassioneerd over klantenservice bij ZAZU en zullen eventuele problemen individueel behandelen en ons best doen om klanttevredenheid te garanderen. Voor meer informatie kun je contact met ons opnemen via e-mail of het onderstaande contactformulier.